alt
Ogrzewanie - Inspirowane naturą ...
 
PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Regulamin

Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
INFRARED HOME Sp. z o.o.


1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep Internetowy dostępny pod adresem internetowym www.infraredhome.pl prowadzony jest przez:
INFRARED HOME Sp. z o.o.
ul. Sportowa 17,
34-322 Gilowice,
NIP 553-257-80-96,
REGON 522087675,

adres poczty elektronicznej: sklep@infraredhome.pl ,
numer telefonu: +48 500 484 819, 
2. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego został skierowany do konsumentów, a także do przedsiębiorców, którzy korzystają ze Sklepu Internetowego (za wyjątkiem pkt. 11 Regulaminu, który został skierowany wyłącznie do przedsiębiorców).
3. Administratorem danych osobowych, które będą przetwarzane w związku z realizacją
postanowień niniejszego Regulaminu Sklepu Internetowego jest Sprzedawca. Dane osobowe będą przetwarzane w celach i w zakresie oraz w oparciu o zasady wskazane    w Regulaminie Sklepu Internetowego INFRARED HOME. Podanie danych osobowych  jest dobrowolne.
Każda osoba, której dane osobowe zostaną przetworzone przez Sprzedawcę ma prawo do wglądu ich treści oraz prawo do ich poprawienia lub aktualizacji.
4. Definicje Regulaminu Sklepu Internetowego:

4.1. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego www.infraredhome.pl.
4.2. SKLEP INTERNETOWY - sklep internetowy SPRZEDAWCY dostępny pod adresem internetowym: www.infraredhome.pl.
4.3. SPRZEDAWCA; INFRARED HOME Sp. z o.o., ul. Sportowa 17, 34-322
Gilowice, NIP 553-257-80-96, REGON 522087675, adres poczty elektronicznej: sklep@infraredhome.pl , numer telefonu: + 48 500 484 819.
4.4. KLIENT / KUPUJĄCY – Jedna (1) osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a także w wypadkach przewidzianych przez przepisy prawa powszechnie obowiązujące, także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych; (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną; - a która dokonała zawarcia lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą i/lub korzystająca lub zamierzająca korzystać z Usługi Elektronicznej.
4.5. UMOWA SPRZEDAŻY – umowa sprzedaży Produktu zawierana albo zawarta między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

4.6. PRODUKT – dostępny w Sklepie Internetowym towar będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
4.7. DZIEŃ ROBOCZY – jeden (1) dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.
4.8. FORMULARZ REJESTRACJI – formularz, który jest dostępny w Internetowym
Sklepie INFRARED HOME umożliwiający założenie Konta.
4.9. ZAMÓWIENIE - oświadczenie woli KLIENTA / KUPUJĄCEGO składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
4.10. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – Usługa Elektroniczna poprzez interaktywny formularz, który jest dostępny w Sklepie Internetowym, za pomocą którego następuje złożenie Zamówienia, poprzez dodawanie Produktów będących na stanie magazynowym Sklepu Internetowego do Koszyka zakupowego oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym trybu dostawy i płatności.
4.11. USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa, która jest świadczona drogą elektroniczną na rzecz  KLIENTA / KUPUJĄCEGO przez SPRZEDAWCĘ za pośrednictwem Sklepu Internetowego poprzez FORMULARZ ZAMÓWIENIA.
4.12. KONTO – Usługa Elektroniczna czyli zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, który jest oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO, w którym gromadzone są dane podane przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO na jego odpowiedzialność oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Sklepie Internetowym.
4.13. NEWSLETTER – Usługa Elektroniczna, elektroniczna usługa dystrybucyjna
świadczona przez SPRZEDAWCĘ za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia wszystkim korzystającym z niej Usługobiorcom automatyczne otrzymywanie od SPRZEDAWCY cyklicznych treści kolejnych edycji newslettera zawierającego informacje o Produktach, nowościach i promocjach w Sklepie Internetowym.
4.14. USTAWA O PRAWACH KONSUMENTA - USTAWA – ustawa z dnia 30 maja 2014 r.
o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami).
4.15. KODEKS CYWILNY – ustawa kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. 1964
nr 16, poz. 93 ze zm.).

2. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. W Sklepie Internetowym dostępne są następujące Usługi Elektroniczne: Konto, Formularz Zamówienia oraz Newsletter.
1.1. Konto – korzystanie z Konta możliwe jest po wykonaniu łącznie trzech kolejnych
kroków przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO:
       (1) po wypełnieniu Formularza Rejestracji,
       (2) po kliknięciu pola „Załóż konto”
       (3) po potwierdzeniu chęci utworzenia Konta poprzez kliknięcie w link potwierdzający, przesłany automatycznie na podany adres poczty    
            elektronicznej.

W Formularzu Rejestracji niezbędne jest podanie przez  KLIENTA / KUPUJĄCEGO następujących danych KLIENTA / KUPUJĄCEGO: imię i nazwisko/nazwę firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, siedziby firmy, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego oraz hasło. W wypadku KLIENTÓW / KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami a prowadzącymi działalność gospodarczą, niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP.
Usługa Elektroniczna Konto świadczona jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony.    

KLIENT / KUPUJĄCY ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunięcia Konta (rezygnacji z Konta) poprzez wysłanie stosownego żądania do SPRZEDAWCY, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:

biuro@infraredhome.pl lub pisemnie na adres: ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice.
1.2. Formularz Zamówienia – korzystanie z Formularza Zamówienia rozpoczyna się od
momentu dodania przez Klienta pierwszego produktu do elektronicznego koszyka w Sklepie Internetowym. Złożenie Zamówienia następuje poprzez wybranie produktu, kliknięcie w niego, wybieramy ilość i dodajemy do koszyka ( można kontynuować zakupy lub przejść od razu do koszyka ). Wybieramy formę wysyłki wraz ze sposobem       płatności, a następnie przechodzimy do kasy. Wypełniamy dane do wysyłki, dane użytkownika, zaznaczamy zgody, potwierdzamy zamówienie, zamawiamy i dokonujemy opłaty.
W Formularzu Zamówienia niezbędne jest podanie przez Klienta następujących danych dotyczących Klienta: imię i nazwisko/nazwa firmy, adres (ulica, numer domu/mieszkania, siedziby firmy, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej, numer telefonu kontaktowego a wypadku KLIENTÓW / KUPUJĄCYCH niebędących konsumentami a prowadzącymi działalność gospodarczą, niezbędne jest także podanie nazwy firmy oraz numeru NIP oraz danych dotyczących Umowy Sprzedaży tj.: Produkt/y, ilość Produktu/ów, miejsce i sposób dostawy Produktu/ów, sposób płatności.
Usługa Elektroniczna Formularz Zamówienia świadczona jest nieodpłatnie oraz ma charakter jednorazowy i ulega zakończeniu z chwilą złożenia Zamówienia za jego pośrednictwem albo z chwilą wcześniejszego zaprzestania składania Zamówienia za jego pośrednictwem przez Usługobiorcę.
1.3. Newsletter – korzystanie z Newslettera następuje po podaniu w zakładce „Newsletter”
widocznej na stronie Sklepu Internetowego adresu poczty elektronicznej, na który mają być przesyłane kolejne edycje Newslettera i kliknięciu pola „Zapisz się”. Na Newsletter można się również zapisać poprzez zaznaczenie odpowiedniego checkboxa w trakcie zakładania Konta – z chwilą utworzenia Konta Usługobiorca zostaje zapisany na Newsletter.
Usługa Elektroniczna Newsletter świadczona jest nieodpłatnie przez czas
nieoznaczony. Usługobiorca ma możliwość, w każdej chwili i bez podania przyczyny, wypisania się z Newslettera (rezygnacji z Newslettera) poprzez wysłanie stosownego żądania do Usługodawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na
adres: biuro@infraredhome.pl lub też pisemnie na adres: ul. Sportowa 17, 34-322       Gilowice.
2.   Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się SPRZEDAWCA:
      (1) komputer, laptop lub inne urządzenie multimedialne z dostępem do Internetu,
      (2) dostęp do poczty elektronicznej,
      (3) przeglądarka internetowa: Mozilla Firefox w wersji 11.0 i wyższej lub Internet Explorer w wersji 8.0 i wyższej, Opera w wersji 7.0 i wyższej, Google Chrome w wersji 12.0.0 i wyższej,
      (4) zalecana minimalna rozdzielczość ekranu: 1024x768,
      (5) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi Javascript.
      Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania z Serwisu www, urządzenie z którego się korzysta w szczególności powinno posiadać:
  1. system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień, skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall),
  2. zainstalowane wszystkie dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa,
  3. oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF (ang. Portable Document Format)
3.  KLIENT / KUPUJĄCY zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z obowiązującym prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej SPRZEDAWCY oraz osób trzecich. KLIENT / KUPUJĄCY zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym. KLIENTA / KUPUJĄCEGO obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.  SPRZEDAWCA nie ponosi odpowiedzialności prawnej z powodu podania danych niezgodnych ze stanem faktycznym przez  KLIENTA / KUPUJĄCEGO.
4.  Tryb postępowania reklamacyjnego:
4.1.
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych przez  SPRZEDAWCĘ
oraz pozostałe reklamacje związanie z działaniem Sklepu Internetowego (z wyłączeniem procedury reklamacji Produktu, która została wskazana w pkt. 6 i 7 Regulaminu) Usługobiorca może składać:
       (a) pisemnie na adres: lub także pisemnie na adres siedziby firmy: ul. Sportowa 17,
34-322 Gilowice;
       (b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:      

             sklep@infraredhome.pl;
4.2. Zaleca się podanie przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO w opisie reklamacji:

       (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości,
       (2) żądania Usługobiorcy,
       (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyśpieszy rozpatrzenie reklamacji przez SPRZEDAWCĘ.Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
4.3. Ustosunkowanie się do reklamacji przez SPRZEDAWCĘ następuje niezwłocznie, nie
później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia drogą listowną ( datę liczy się od dnia nadania na poczcie ) lub drogą E-mailową na adres podany przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO.

3. WARUNKI ZAWIERANIA UMOWY SPRZEDAŻY

1. Do Zawarcia Umowy Sprzedaży po między KLIENTEM / KUPUJĄCYM, a SPRZEDAWCĄ dochodzi po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza Zamówień w Sklepie Internetowym.
2. Cena Produktu (brutto), która jest widoczna na stronie Sklepu Internetowego, podana
jest w złotych polskich i zawiera wymagane prawem podatki. O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach
związanych z dostawą Produktu do Klienta (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) oraz o innych kosztach, a w przypadku gdy nie można ustalić    wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, KLIENT / KUPUJĄCY jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez KLIENTA / KUPUJĄCEGO woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Procedura zawarcia Umowy Sprzedaży w Sklepie Internetowym za pomocą
Formularza Zamówień.
3.1. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy KLIENTEM / KUPUJĄCYM, a
SPRZEDAWCĄ następuje po wcześniejszym złożeniu przez Klienta Zamówienia w Sklepie Internetowym.
3.2. Po złożeniu Zamówienia SPRZEDAWCA niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie
oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez SPRZEDAWCĘ KLIENTOWI / KUPUJĄCEMU stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej KLIENTA /       KUPUJĄCEGO, która zawiera co najmniej oświadczenia SPRZEDAWCY o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez  KLIENTA / KUPUJĄCEGO powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między KLIENTEM / KUPUJĄCYM, a SPRZEDAWCĄ.
3.3. Utrwalenie, zabezpieczenie oraz udostępnienie Klientowi treści zawieranej Umowy
Sprzedaży następuje poprzez (1) udostępnienie niniejszego Regulaminu na stronie Sklepu Internetowego oraz (2) przesłanie Klientowi wiadomości e-mail, o której mowa w pkt. 3.3.2. Regulaminu. Treść Umowy Sprzedaży jest dodatkowo utrwalona i zabezpieczona w systemie informatycznym Sklepu Internetowego Sprzedawcy.


4. SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy sprzedaży:
    (a) płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    (b) płatność gotówką przy odbiorze osobistym w biurze Sprzedawcy: (ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice).
    (c) płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy:
         Nest Bank S.A. 75 2530 0008 2100 1073 0056 0001

2. Termin płatności:
2.1.  W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem, płatności elektronicznych
albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
2.2. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności za pobraniem przy odbiorze
przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

5. KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY ORAZ ODBIORU PRODUKTU

1. Dostawa zakupionego Produktu obejmuje terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz zagranicę.
2. Dostawa Produktu do Klienta jest zawsze odpłatna, chyba że dana Umowa Sprzedaży
stanowi inaczej. Koszty dostawy zakupionego Produktu (tj. opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Dostawa” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w momencie wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
3. Odbiór osobisty Produktu w siedzibie lub magazynie SPRZEDAWCY przez Klienta jest
bezpłatny.
4. SPRZEDAWCA udostępnia / umożliwia Klientowi następujące sposoby dostawy lub
odbioru zakupionego Produktu:
    (a) przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
    (b) przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
    (c) odbiór osobisty dostępny pod adresem: (ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice) – w Dni
Robocze, w godzinach od 8.00 do 16.00 oraz w
         sobotę w godzinach 9.00 do 14.00
5. Termin dostawy zakupionego Produktu do Klienta standardowo wynosi do 7 Dni
Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin lub dłuższy termin jeśli produkt jest wykonywany na indywidualne zamówienie.
W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin.
Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności
elektroniczne lub kartą płatniczą – termin dostawy Produktu biegnie od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży.
6. Termin odbioru zakupionego Produktu przez Klienta:

w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego zakupionego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 7 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin lub dłuższy termin jeśli produkt jest wykonywany na indywidualne zamówienie .
W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem odbioru jest najdłuższy podany termin. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez SPRZEDAWCĘ poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
Początek biegu terminu odbioru zakupionego Produktu przez Klienta liczy się w
następujący sposób:
        (a) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku
             bankowego lub konta
rozliczeniowego Sprzedawcy.
        (b) w przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

6. REKLAMACJA PRODUKTU - (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 24 MAJA 2022 ROKU)

1. Podstawa i zakres odpowiedzialności SPRZEDAWCY względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
2. SPRZEDAWCA zobowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Szczegółowe
informacje dotyczące odpowiedzialności SPRZEDAWCY z tytułu wady Produktu oraz uprawnień Klienta są określone na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Reklamacje”.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:

    (a) pisemnie na adres: ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice;
    (b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@infraredhome.pl
4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:
    (1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, a w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
    (2) żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
    (3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez SPRZEDAWCĘ. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. SPRZEDAWCĘ ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się SPRZEDAWCĘ w powyższym terminie oznacza, że SPRZEDAWCA uznał reklamację za uzasadnioną.
6. W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez SPRZEDAWCĘ do reklamacji Klienta
lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do SPRZEDAWCY, Klient zostanie poproszony przez SPRZEDAWCĘ o dostarczenie Kserokopii dokumentu zakupu ( Faktura, Paragon ) oraz zakupionego Produktu na koszt SPRZEDAWCY na adres ul. Sportowa 17, 34-322    Gilowice. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient zostanie poproszony o udostępnienie Produktu do oględzin SPRZEDAWCY, po uprzednim uzgodnieniu z Klientem terminu w miejscu, w którym Produkt się znajduje.
7. Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa w pkt. 6.6 Regulaminu nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się SPRZEDAWCY do reklamacji Klienta, o którym mowa w pkt. 6.5 Regulaminu oraz nie narusza prawa Klienta żądania od SPRZEDAWCY demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 5611 Kodeksu cywilnego.

7. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:

    http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
    http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php oraz
    http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Klient będący konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
2.1. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu
konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży. Regulamin organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
2.2. Klient uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.), z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem, a Sprzedawcą. Informacja na temat zasad i trybu procedury mediacji prowadzonej przez wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej dostępna jest w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
2.3. Klient może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między
Klientem, a Sprzedawcą, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są pod przez Federację       Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email:
porady@dlakonsumentow.pl.

8. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (DOTYCZY UMÓW SPRZEDAŻY ZAWARTYCH OD 24 MAJA 2022 ROKU)

1. Klient, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo w terminie 14 dni kalendarzowych odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w pkt. 10.8 Regulaminu. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone na przykład:
    (a) pisemnie na adres: ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice;
    (b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres:
sklep@infraredhome.pl
2. Przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do
Ustawy o Prawach Konsumenta.  Klient będący Konsumentem może odstąpić od Umowy bez podania przyczyny poprzez złożenie stosownego oświadczenia w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Klient może sformułować oświadczenie samodzielnie bądź skorzystać ze wzoru oświadczenia o odstąpieniu od Umowy, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Konsument może skorzystać z wzoru formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.
3. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się:

3.1. dla umowy, w której SPRZEDAWCA wydaje zakupiony Produkt, będąc jednocześnie zobowiązanym do przeniesienia jego własności (np. Umowa Sprzedaży) – od objęcia zakupionego Produktu w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:
       (1) obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniego Produktu, partii 
             lub części albo

       (2) polega na regularnym dostarczaniu Produktów przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszego z Produktów;
3.2. dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy.
4. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za
niezawartą.
5. SPRZEDAWCA ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Klientowi wszystkie dokonane przez niego płatności, wraz z kosztami dostawy Produktu (za wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny   w Sklepie Internetowym). SPRZEDAWCA dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
Jeżeli SPRZEDAWCA nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Klienta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Klienta do chwili otrzymania Produktu z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
6. Klient ma obowiązek niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni
kalendarzowych od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić Produkt SPRZEDAWCY lub przekazać go osobie upoważnionej przez SPRZEDAWCĘ do odbioru, chyba że SPRZEDAWCA zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem. Klient może zwrócić zakupiony    Produkt na adres: ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice.
7. Klient ponosi odpowiedzialność za pomniejszenie wartości Produktu, będące wynikiem
korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
8. Możliwe wszelkie koszty związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy, które
zobowiązany jest ponieść Klient:
    (a) SPRZEDAWCA nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez
niego dodatkowych kosztów, jeżeli Klient wybrał
         sposób zwrotu / dostawy
zakupionego Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym
         SPRZEDAWCY.
    (b) Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
    (c) w przypadku Produktu będącego usługą, której wykonywanie - na wyraźne żądanie
Klienta - rozpoczęło się przed upływem terminu do
         odstąpienia od umowy,
Klient, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, jest zobowiązany do zapłaty
         za wykonaną usługę do chwili odstąpienia od umowy.

Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu wykonanej usługi, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia. Jeżeli cena lub wynagrodzenie są nadmierne, podstawą obliczenia tej kwoty jest wartość rynkowa wykonanej usługi.
9. Prawo odstąpienia od Umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w
odniesieniu do umów:
    (1) o świadczenie usług, jeżeli SPRZEDAWCY wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Klienta, który został poinformowany przed
         rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez SPRZEDAWCĘ utraci prawo odstąpienia od umowy;
    (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi SPRZEDAWCA nie sprawuje kontroli i które mogą
         wystąpić przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy;
    (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący
         zaspokojeniu jego
zindywidualizowanych potrzeb;
    (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
    (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania
         nie można zwrócić ze względu na
ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
         dostarczeniu;

    (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z
         innymi rzeczami;

    (7) w której Klient wyraźnie żądał, aby SPRZEDAWCA do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli SPRZEDAWCA świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania Klient żądał, lub dostarcza Produkty inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje Klientowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub Produktów;
     (8) w której przedmiotem świadczenia są programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
          otwarte po dostarczeniu;

     (9) zawartej w drodze aukcji publicznej;
   (10) o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii,
          usług związanych z
wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub
          okres świadczenia usługi;

   (11) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną
          zgodą Klienta przed
upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez SPRZEDAWCĘ o utracie prawa
          odstąpienia od umowy.

9. POSTANOWIENIA DOTYCZĄCE PRZEDSIĘBIORCÓW

1. Niniejszy punkt Regulaminu oraz postanowienia w nim zawarte dotyczą wyłącznie Klientów i Usługobiorców nie będących konsumentami.
2. SPRZEDAWCY przysługuje prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży zawartej z
Klientem niebędącym konsumentem w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej zawarcia. Odstąpienie od Umowy Sprzedaży w tym wypadku może nastąpić bez podania przyczyny i nie rodzi po stronie Klienta niebędącego konsumentem żadnych roszczeń w stosunku do Sprzedawcy.
3. W wypadku Klientów nie będących konsumentami SPRZEDAWCA ma prawo
ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
4. Z chwilą wydania przez SPRZEDAWCĘ zakupionego Produktu przewoźnikowi
przechodzą na Klienta nie będącego konsumentem korzyści i ciężary związane z zakupionym Produktem oraz niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia zakupionego Produktu. SPRZEDAWCA w takim wypadku nie ponosi odpowiedzialnościza utratę, ubytek lub uszkodzenie zakupionego Produktu powstałe od przyjęcia go do przewozu aż do wydania go Klientowi oraz za opóźnienie w przewozie przesyłki.
5. W razie przesłania zakupionego Produktu do Klienta za pośrednictwem przewoźnika Klient nie będący konsumentem obowiązany jest zbadać przesyłkę w czasie i w sposób zwyczajowo przyjęty przy przesyłkach tego rodzaju. Jeżeli stwierdzi, że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie zakupionego Produktu, zobowiązany jest dokonać wszelkich czynności niezbędnych do ustalenia odpowiedzialności    przewoźnika.
6. Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność SPRZEDAWCY z tytułu rękojmi za zakupiony Produkt wobec Klienta nie będącego konsumentem zostaje wyłączona.
7. Odpowiedzialność SPRZEDAWCY w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem, bez względu na jej podstawę prawną, jest ograniczona - zarówno w ramach pojedynczego roszczenia, jak również za wszelkie roszczenia w sumie - do wysokości zapłaconej ceny oraz kosztów dostawy z tytułu Umowy Sprzedaży, nie więcej jednak niż do kwoty jednego tysiąca złotych. SPRZEDAWCY ponosi odpowiedzialność    w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem tylko za typowe szkody przewidywalne w momencie zawarcia umowy i nie ponosi odpowiedzialności z tytułu utraconych korzyści w stosunku do Klienta nie będącego konsumentem.
8. Wszelkie spory powstałe pomiędzy SPRZEDAWCĄ, a Klientem niebędącym
konsumentem zostają poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę SPRZEDAWCY.

10. DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

1. Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest SPRZEDAWCA.
2. Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu
Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży.
3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
3.1. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki       na zlecenie Administratora.
3.2. W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, spółce Dotpay S.A., z siedzibą w Krakowie, 30-552 Kraków, przy ulicy Wielickiej 72, zarejestrowaną przez Sąd Rejonowy Kraków-Śródmieście w Krakowie, Wydział XI Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000296790,       posiadającą zgodę Komisji Nadzoru Finansowego nr IP14/2013 na działania w charakterze Instytucji Płatniczej obsługującej powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
4. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:
    (a) pisemnie na adres: ul. Sportowa 17, 34-322 Gilowice;

    (b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@infraredhome.pl
5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w
Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.

11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności:
Kodeksu
cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
3. SPRZEDAWCA zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w  jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.
4. W przypadku dokonania zmian w Regulaminie, Klienci posiadający Konto zostaną poinformowani o planowanej zmianie drogą elektroniczną na podany adres e-mail z co najmniej 14-dniowym wyprzedzeniem i w przypadku nie zaakceptowania zmiany mogą zrezygnować z posiadania Konta. Jeżeli Klient nie zrezygnuje z posiadania Konta, oznacza to, że zaakceptował Regulamin w zmienionym brzmieniu z upływem ostatniego    dnia terminu, o którym mowa w poprzednim zdaniu.
5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

 
Przejdź do strony głównej

Zdając sobie sprawę, jak ważna jest ekologia dla nas i przyszłych pokoleń, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie do naszej oferty innowacyjnych rozwiązań ogrzewaniagospodarowania prądem.

W naszym asortymencie znajdą Państwo systemy, wykorzystujące zjawisko podczerwieni w  technikach grzewczych, idealnie sprawdzające się między innymi w domach, mieszkaniach, biurach, budynkach użyteczności publicznej czy halach produkcyjnych, które wraz z oferowanymi instalacjami fotowoltaicznymi i magazynami energii przyczyniają się do niespotykanej dotychczas ekonomii.

Nasza wyjątkowość polega także, na oferowaniu dedykowanych podłóg na ogrzewania podczerwienią wraz z opracowaną przez Nas technologią montażu zarówno systemów grzewczych na podczerwień HEAT-ON oraz INFRARED HOME Power jak i podłóg drewnianych oraz laminowanych.

Takie rozwiązania mają wiele zalet i są przyjazne dla środowiska naturalnego, dlatego warto zdecydować się na jego zakup i montaż.

Nasi specjaliści pomogą Państwu wybrać i skonfigurować najlepszy system ogrzewania i odpowiedzą na wszystkie pytania dotyczące technik grzewczych i odnawialnych źródeł energii.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą produktową i wybrania rozwiązania dopasowanego do Państwa potrzeb i warunków mieszkalnych.

 

Firma INFRARED HOME powstała na bazie kilkuletnich doświadczeń w projektowaniu, sprzedaży i montażach systemów grzewczych na podczerwień, instalacji fotowoltaicznych oraz podłóg drewnianych i laminowanych dedykowanych na ogrzewania podczerwienią.
 

Naszym celem jest wdrażanie nowoczesnych systemów grzewczych dla konsumentów i biznesu jako alternatywy dla tradycyjnych "konwekcyjnych" systemów ogrzewań przy wykorzystaniu instalacji fotowoltaicznych i magazynowania energii słonecznej.
 

Oferowane przez nas rozwiązania zapewniają klientom wysoką sprawność i ekonomię, komfort użytkowania oraz bezpieczeństwo energetyczne.
 

Jako Autoryzowany Dystrybutor systemów grzewczych na podczerwień INFRARED HOME, HEAT-ON oraz paneli podłogowych WENINGER, działamy na terenie całego kraju oraz państw sąsiednich.
 
 
  • ------------------------------------------------

    INFRARED HOME Sp. z o.o.

    ul. Krakowska 105
    34-322 GILOWICE
    NIP: 553 257 80 96REGON: 522087675BDO: 000582441
  • KONTO - Nest Bank75-2530-0008-2100-1073-0056-0001
  • sklep@infraredhome.pl
  • + 48 500 484 819
  • ------------------------------------------------
      Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
      Nie pokazuj więcej tego komunikatu